vzor marketingové strategie
Podnikáš, ale nemáš pocit že to máš pevně v rukách? Věci odbavuješ jak přicházejí v záplavě práce a reklamu řešíš až v momentě kdy vidíš, že je objednávek málo?
Získej zákazníky díky marketingové strategii
Říkáš si, jsem jen kosmetička, truhlář nebo lektorka angličtiny a příprava strategie je jen ztráta času? Naopak, právě tobě podnikateli, menší firmě, pomůže mít nadefinované pilíře tvého podnikání – co (produkt), komu (cílová skupina) a s jakým užitkem prodáváš. Pojmenuješ konkurenci s kterou bojuješ a vybereš si konkrétní cesty kterými se budeš prezentovat. Přestaneš se rozhodovat pocitově a ukvapeně a ušetříš tak peníze na zbrklých kampaních a čas věnovaný polemizování, jestli to nedělat vlastně jinak. Přečti si zde proč je marketingová strategie tak důležitá pro malé firmy a podnikatelé.

Stáhni si ukázku marketingové strategie
Stačí vyplnit svůj email do formuláře a odkaz ke stažení ti přijde automaticky do tvé emailové schránky. Jen ať mám jistotu, že tvůj email nebyl zneužit, pro odeslání odkazu je potřeba jej potvrdit – do schránky ti tak nejprve přijde výzva k potvrzení. Raději zkontroluj i složku hromadné pošty nebo spamu, kam se tento cenný materiál může zatoulat.
Ukázka marketingové strategie na příkladu výživové poradkyně ti ukáže, že nejde o žádnou raketovou vědu a že takový dokument dokáže být velmi užitečný. Pochopíš kterým bodům se v byznyse věnovat. Co sledovat za metriky. A jak s ní pracovat.
- Zbavíš se chaosu a věčného pocitu nestíhání a tvé podnikání získá řád
- Budeš mít jasno, které věci jsou ve tvém byznyse podstatné a přinášejí ti peníze
- Přestaneš se rozhodovat na základě pocitů, nebo nevyžádaných rad kamarádů a začneš na základě tvrdých dat
- Pochopíš co má být obsahem tvé marketingové strategie a že to není 100 stránková nefunkční brožúra
- Budeš vědět které metriky sledovat a co a kdy vyhodnocovat
Chceš se rovnou pustit do akce?
Využij připravené pracovní materiály, do kterých si hned můžeš zapisovat. Vrhneš se tak hned do praxe a posuneš své podnikání k vysněným cílům.