Žádná služba nemůže být pro každého. Na to i myslete při přípravě své strategie a tvorby produktového portfolia. Proto ani tento základní balíček mých služeb, není vhodný pro každého podnikatele. Určitě ne pro takové, co slyší na sliby vzdušných zámků, v podobě milionových příjmů během chvíle. Pro koho je ale ideální?
Pro ty, co potřebují nasměrovat, ale jsou zároveň připraveny a odhodlány k samostatné práci na rozvoji svého podnikání.
Pro ty, kteří nevědí čím začít a kterým oblastem podnikání se vlastně věnovat.
Pro ty, kteří se chtějí učit, vzdělávat a posouvat se ke svým cílům.
Pro ty, kteří potřebují občas popostrčit, nakopnout, aby nesešli ze své podnikatelské cesty a nevzdali to.
Pro ty, co už mají dost řešit úkoly pocitově a nahodile. Jsou rozhodnuti ke změně.
Pro ty, kteří to už zkusili sami a vnímají, že potřebují pohled „z venčí“.
Na pomyslný stůl si vysypete veškeré informace o vašem podnikání - jací lidé jsou vaši zákazníci, jaké mají nákupní zvyklosti, odkud se k vám dostávají. V čem jste lepší než konkurence. Jak přistupujete k cenotvorbě. Jaká je vaše aktuální finanční situace a jak pracujete s cashflow... Vytáhneme si klíčové informace pro navržení strategie.
Strategie není nic jiného než určení si své podnikatelské cesty. A díky tomu, že nepodceníte svou přípravu, věnujete několik hodin na probírání se cennými daty, dokážete následně identifikovat důležité opěrné body své strategie. Já vám při tomto procesu budu mentorem na pravidelných konzultacích 1:1.
Když už víte co, komu a jak komunikovat, je potřeba to přenést do praxe. Zařadit do své denní rutiny konkrétní aktivity spojené například s péči o zákazníky, tvorbou obsahu, vyhodnocováním nebo prodejem, a postupně tak dosáhnout cílů v termínu, které jste si stanovili.
Budete mít za zády mě, svého mentora, podporu, říkejme tomu jak je libo, a kdykoliv se na mne můžete obrátit se svými dotazy. Jsem k dispozici na telefonu, emailu, nebo i na whatsappu. Dostanete k dispozici předpřipravené pracovní listy a tabulky se kterými vám to půjde pěkně od ruky.
Během našich konzultací, které většinou plánuji 2 po 2 hodinách za měsíc, se budeme věnovat specifikům vašeho byznysu. Získáte konkrétní rady pro VAŠE podnikání. Po skončení každé video konzultace dostanete zápis těch nejdůležitějších myšlenek, které tam zazněly a seznam navazujících úkolů, které vás posunou blíže k cílové pásce.
Váš web propojím se všemi potřebnými nástroji od měření, po práci se SEO a nastavím i automatizaci mailingu.
Dílky vašeho podnikání do sebe zapadnou jako puzzle – vaše produktová nabídka, cena a komunikace k těm pravým zákazníkům půjdou spolu v ruku v ruce.
Naučíte se získávat a vyhodnocovat data potřebná pro práci s vaším marketingovým plánem. Budete mít přehled o svých financích, o svých zákaznících a jejich zdrojích. Čísla a tabulky už nebudou strašákem. V rámci vyhrazené exekutivy vám nasadím nebo zkontroluji měření přes GA4. Propojím váš web s nástroji pro práci se SEO. A pokud ještě nemáte, založím vám firemní účet META Business pro profesionální správu sociálních síti. Udělám vám tzv. úklid online prostředí.
Najedete na rutinu aktivit, které vám dají pracovní stabilitu a pravidelnost, a postupně vás dovedou k vytyčeným cílům.
Stále jste nenašli odpověď na svou otázku? Není nic lehčího, než si zarezervovat termín úvodní konzultace zdarma a zeptat se mě přímo.
Tento čas využívám na aktivity ke kterým zatím nemáte dostatečné vědomosti a zkušenosti. Hlavně technického charakteru. V prvním měsíci se postarám o nastavení všech technikálií spojených s vaším webem viz. úklid online prostředí. Dále zastanu analýzy nákupního chování, trhu. Pomohu s cenotvorbou, mediamixem, přípravou mediaplánů, nastavováním reklam, nebo obsahovým plánem.
Podnikatelům, kteří na mě chtějí nechat větší čast operativy, nabízím spolupráci Markeťačka pro podnikatele s dvoujnásobnou časovou dotací.
Každá má spolupráce je unikátní dle potřeb klienta. Vždy se bavíme jen o vašem byznysem a hledáme příležitosti pro VÁS. A věřte, že i když dva podnikají ve stejném oboru, nikdy nemají stejnou strategii. Jak si sedneme i po lidské stránce poznáte na úvodní konzultaci, která je zdarma a na které již přicházejí první AHA momenty.
Příprava strategie je proces silně závislí na vaší pracovní aktivitě. Pokud klient opravdu plní akční kroky dle mého harmonogramu, zvládneme tím projít během 3 měsíců.
Mám více než 15 zkušeností v marketingu a to hlavně z online světa, podpořených teorií ze studia na VŠFS oboru Marketingová komunikace. Mými klienty v Seznam.cz byli např. velikání Invia, CZC.cz, Vivantis nebo IKEA. Díky praxi s podnikateli jsem si vytvořila jedinečný systém pro sestavování strategií. Mám dar lidi motivovat a posouvat.
Osvědčilo se mi plánovat video konzultace na dopolední časy, kdy jsme obě strany více bdělé a více nám to pálí. Optimální frekvence je každých 14 dní po 2 hodinách.
Ano, jedním z prvních kroků spolupráce je tzv. „úklid“ online prostředí, kdy vám zkontroluji jaké online nástroje využíváte, včetně měření v GA4. O čem je „úklid“ online prostředí si přečtěte zde.
První změny můžete vnímat již při zpracovávání přípravy, která je hodně o datech, a ty vám hned začnou ukazovat například, že cenotvorba nestojí na pevných zákadech, protože si nevedete přehled nákladů, nebo že se zaměřujete na špatnou skupinu zákazníků. Míra progresu záleží i na fázi podnikaní ve které se aktuálně nacházíte.