Tabulka pro evidenci nákladů a příjmů

Jedním z prvních témat, které otevírám se svými klienty na konzultacích, jsou finance. Právě probírání v jaké kondici vaše podnikání je, odhalí spousty věcí hned na začátku a ušetříme si tím budoucí překvapení v podobě kostlivců, které mi „zapomenete“ říct. To mi ukázalo realitu, že právě povědomí o financích není mezi podnikateli tak valné, jak jsem si původně myslela. Mockrát se jim do toho nechtělo z pohodlnosti, že si částky musí dohledávat, nebo se vlastně obávají vidět černé na bílem, kam jejich peníze odchází. Ale právě vedení základního přehledu vám dodá klid a potřebný základ pro zdravou cenotvorbu.

Tabulka pro evidenci nákladů a příjmů

Mít přehled se vyplatí

Výsledky svého podnikání posuzujete dle zůstatku na účtu? A co se raději začít chovat jako podnikatel a mít 100% přehled o svých nákladech? 

Jsem pracovně vychovaná korporátem, kde finanční plánování mělo velkou váhu a ukázalo mi, jak funkční je. Toto know how jsem si přenesla i do svého byznysu a klientům dokazuji, že se tabulek nemusí vůbec bát.

Tato tabulka pro evidenci nákladů a příjmů vám umožní snadno a rychle sledovat vaše finanční toky a naučí vás dlouhodobě plánovat, což je jeden z důležitých umů úspěšných podnikatelů.

S čím vám tabulka pomůže

Získáte jedno místo, kde si jednoduše zanesete své výdaje a příjmy. Stačí jen zapsat částky k jednotlivým položkám.

Tabulka vám automaticky spočítá, zda jste v zisku nebo ve ztrátě, a jak si na tom stojíte v jednotlivých měsících, či do čeho nejvíce investujete.

Umožní vám naplánovat své finance na rok dopředu, a tak se vyvarovat překvapení typu, že vám končí roční předplatné nějaké licence a vás čeká vyšší platba.

Ušetříte svůj čas, už jen tím, že si tabulku nemusíte vytvořit sami.

Přestanete se tabulek bát :o) 

Co tabulka Nákladů a příjmů obsahuje

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Může vás dále zajímat

Kolik dát peněz do reklamy?

Výběr vhodného umístění reklamy a přemýšlení nad rozpočtem je až pomyslná cílová rovinka aplikace marketingové strategie do praxe. A přesto dotaz kolik dát do reklamy dostávám jako první, když někdo řeší jak posunout svůj byznys.

Přečíst