Úklid online prostředí

Revize vašich online nástrojů

Máte přehled o všech svým online nástrojích nebo aplikacích? Vlastníte ke všem přístupy? A dokážete je využívat ke svému prospěchu? Na to se spolu podíváme v úvodu každé mé spolupráce.

služby_na vysku (1)

Co je obsahem "úklidu" online prostředí

Bohužel se v praxi setkávám velmi často, že podnikatelé nemají úplně komplet „klíče od svého krámu“. Těmi právě myslím přístupy do různých systémů ať na měření, nebo správu sociálních síti apod. Proto na úvod každé mé spolupráce dělám generální úklid. Mít data je klíčové pro přípravu marketingové strategie, proto potřebuji, aby si klienti měřili výkony svých webových stránek. Dokázali znovu oslovovat publikum, které s nimi měli už čest, díky retargetingovým kódům. Mohli efektivně pracovat se svou klientskou databází prostřednictvím emailingových nástrojů, nebo využívat sílu PPC reklam. Ač to může znít už moc odborně, své klienty s jednotlivými systémy postupně seznamuji a ty které ještě nezačali využívat, jím díky svým všestranným IT dovednostem dokážu založit a nastavit.

Přístupy a práva

Jako první si zkontrolujete zda máte ke všem svým online platformám přístupy a plná práva. Tedy zda si můžete administrovat obsah svých webových stránek např. ve WordPressu, nebo minimálně máte přístup ke své databázi webu. 

Správa www, doména, hosting

Mějte pod kontrolou vaše předplatné k doménám a hostingu, k webovým nebo eshop editorům jako Shoptet, Webnode, nebo nejčastější WordPress.

Google služby, emailing, Canva

Od GA4, přes GTM, Google drive až po emailingové nebo grafické aplikace.

Reklamní účty - PPC, META, mediahousy

Systémy ve kterých si zadáváte reklamu a sledujete její výkon. Jsou to hlavní PPC systémy - Sklik a Google Ads, META, RTB platformy, či přímo systémy jednotlivých mediahousů jako je Seznam nebo CNC.

Měření a kódy

Za největší přidanou hodnotu internetu považuji měřitelnost a nevyužít tento potenciál pro své podnikání je zásadní chyba. Proto pokud ještě neměříte výkon svých stránek, nastavím vám měření v GA4

Google analytics 4

Zkontroluji nebo vám, nebo založím nový účet v GA4. Nastavím měření požadovaných událostí. Vytvořím přehledy klíčových metrik na míru vašim potřebám, abyste je měli stále na očích.

Správa kódů přes Google tag manager

Elegantním řešením pro vložení různých měřících, či retargetingových kódů, nebo nastavení zaznamenávání pro vás důležitých události na webu, využívám bezplatný nástroj GTM. Přes něj vám na web vložím kódy Skliku, a Google Ads, nebo FB pixel pro reklamy na FB a IG.

Cookie lišta a Consent mode

Ochrana našich osobních údajů by měla být prioritou. Podle legislativy GDPR máme povinnost poskytnout návštěvníkům možnost vyjádřit se k tomu, jak budeme s jejich údaji nakládat. Proto vám pomohu s nastavením cookie lišty včetně consent mode na váš web.

SEO nástroje

Pokud nechcete být navždy závislý na reklamě je nutností pracovat na optimalizaci obsahu pro vyhledávače Google a Seznam.cz. Proto zkontroluji zda jsou stránky vašeho webu zaindexovány a jak si stojí ve výsledcích vyhledávání.

Google search console

Free nástroj z Google rodiny, díky kterému dáte Googlu vědět o stránkách vašeho webu, tzv. indexace. Sledujete si na která slova k vám nejčastěji uživatele přicházejí, či dostáváte reporty zda něco nebrání v indexaci.

Nástroje pro pomoc se SEO

Pro hledání nových klíčových slov a sledování, jak se vám daří optimalizovat vaše blogové články, či přímo stránky k dobrým pozicím ve vyhledávání, je vhodné využít SEO nástroje pro český trh. Za sebe doporučuji Collabim nebo Marketing Miner.

Emailing

Často zmiňuji, že za zlatý důl v marketingu považuji emailing a práci s vaší zákaznickou databází. Není potřeba donekonečna hledat nové zákazníky, ale umět efektivně vytěžit ty, kteří jsou s vámi minimálně v kontaktu.

Emailingový nástroj

Ještě jste s rozesílkou newsletterů nezačali? Vybereme pro vás vhodný emailingový nástroj a vytvoříme vám v něm účet. Mně se osvědčil český systém Ecomail, kde mám i agenturní účet.

Vytvoření segmentů a automatizací

Při práci s vaší klientskou bází je důležitá segmentace - rozdělení si emailových adres podle různých spojovacích elementů, jako je pohlaví, nákupní zvyklosti, reakce na jednotlivé emaily apod. To vám umožní sdělení lépe cílit a obsah přizpůsobovat právě dle specifik skupin s cílem zlepšit své prodejní výsledky. A abyste ušetřili svůj čas, nastavíme společně automatizace, kdy si systém řídí rozesílku dle stanovených pravidel sám.

META Business účet

Využíváte sociální sítě ke svému podnikání, jako další komunikační kanál? Pak je must have ke správě mít META business účet, kde kromě běžné práce s plánováním příspěvků, máte ve správci reklam i rozšířené možnosti nastavení cílení. Kontrolu nad lidmi, kteří mají k profilům přístup. Přehled faktur a v neposlední řadě i blíže k technické podpoře.

Nastavení META Business účtu

Provedu vás procesem založením a nastavením vše potřebného, včetně FB pixelu, v účtu pro firemní zákazníky.

Správa v META Business Suite

Naučím vás pracovat s nástrojem META Business suite určeným pro tvorbu obsahu.

Účet pro reklamu

Jen skrze účet pro reklamu máte možnost kompletně nastavit reklamy na FB a IG, vybrat si správnou strategii a okruhy cílení.

Firemní profily

Firemní profily nepatří do starého železa. Tento tradiční způsob zviditelnění je stále funkční a za minimální náklady.

Nastavení firemních profilů

Postarám se o kompletní a správné vyplnění firemních profilů na Firmy.cz a Google firmy.

Propagace na firemních profilech

Nejde jen o firemní vizitky, ale o prostředí kde lze dobře promovat své služby a produkty. S vytěžením potenciálu vám pomohu.

Součástí mých služeb

Potřebujete uklidit ve svém digitálním světě, ale všechny zmíněné nástroje nepoužíváte, nebo je dokonce ani neznáte? Pak neváhejte a naskočte do jedné ze dvou nabízených spoluprací vzešlých z praxe s mými klienty, podnikateli, kdy je tato služba jejich součástí.

Strategický rozjezd pro podnikatele

8 hodin podpory a vedení měsíčně

Markeťačka pro podnikatele

Více než jen podpora v rozsahu 15 hodin měsíčně