Proč Vaše markeťačka?

Dopřejte si služby profesionála a vydělejte na tom
Proč vybrat Vaší markeťačku

Dělejte co máte rádi a vydělávejte díky konkrétním krokům společně sestaveného plánu

Jaké marketingové služby můžete ode mě očekávat

Marketingová strategie na míru Vše markeťačka

Připravím vám strategii na míru

Nenechte se zmást obecnými tipy jak uspět, které na vás vyskakují každý den na internetu. Kouzlo dobré strategie je v dokonalém poznání vás a vašeho byznysu. Nejlépe prodává ten, který objeví, kdo a proč jeho výrobky nebo služby kupují. 

řád v podnikání . VAše markeťačka

Vnesu do vašeho podnikání řád

Mít systém a řád je pro mne základ, který mi šetří čas a který ráda předám i na vás. Chci být efektivní a tak využívám několik projektových aplikací pro lepší organizaci mé práce. S plněním termínů u mě na 100% počítejte. 

více rolí - vaše markeťačka

Jsem soběstačná a zastanu několik rolí

Jen radami skrze marketingovou strategii to u mne nekončí. Moc ráda si to u vás „odpracuji“.  Zvládám od úprav webu ve WordPressu, založení základní PPC kampaně, navržení a vytvoření grafiky v programu Canva, přes sepsání článku, po vyhodnocení výkonu Google analytics 4. Rozsah si vždy dopředu domluvíme, dle časové náročnosti, limitům mého technického vybavení a marketingového umu. 

mluvím vaším jazykem - Vaše markeťačka

Mluvím vaším jazykem

Za mnoho let jednání s různými typy klientů, jsem se naučila přizpůsobovat jejich jazyku. Nemusíte se bát, že na vás budu mluvit odbornými termíny z online světa, které pro vás budou nové. Vždy vše lidsky vysvětlím. 

nedovolím sedět na místě - Vaše markeťačka

Nedovolím vám sedět na místě

Mít plán znamená mít i harmonogram. Nastavíme si rutinu aktivit, které vás dovedou k vysněným cílům. Pravidelně společně budeme vyhodnocovat, jak nám nastavené kroky vychází a zda nepotřebují upravit. Nebojte nenechám vás v tom samotné. 

ušetřím náklady - Vaše markeťačka

Ušetřím náklady na zaměstnance

Mít externího marketéra přináší mnoho, nejen finančních výhod. Nemusíte za mě vést administrativní agendu, platit povinné odvody, vytvářet mi pracovní místo se stolem a technikou, která nestojí málo. A v neposlední řadě, mě můžete kdykoliv „vyhodit“ 🙂 

umím prodávat - Vaše markeťačka

Umím prodávat

V čem se cítím opravdu silná, jsou prodejní dovednosti. Obchodničina byla mým denním chlebem a díky záštitě korporátní firmy jsem načerpala, nejen při trénincích, potřebné know how.

skutečný čas - Vaše markeťačka

Platíte za skutečně odpracovaný čas

U mě se nemusíte bát, že prokecám pracovní dobu v kuchyňce s kolegy, nebo proserfuju na eshopech s oblečením. Poctivě si trackuji pracovní čas v aplikaci Clockify. Po skončení každého měsíce ode mne dostanete přehled konkrétních aktivit pro vás, na kterých jsem pracovala. A hlavně vidíte výsledky za které mě platíte. 

vzdělávám se _ Vaše markeťačka

Stále se vzdělávám a informuji

Školu jsme končila před více než 10 lety a za tu dobu se marketing hodně posunul a to díky online prostředí a rozdílenému chování v něm. Nenechávám si ujet vlak a stále se vzdělávám. Ať na mých oblíbených kurzech Holek z marketingu, či u osvědčených mentorů. Na sebevzdělávání mám vyhrazený čas v každém týdnu. 

Marketing není jen o prodeji produktů, ale o budování vztahů. Je to o vytváření důvěry a věrnosti zákazníků, aby se stali vašimi nejvěrnějšími zastánci.

Máte otázky?

Přemýšlíte, zda jsem pro vás vhodná markeťačka? Tyto odpovědi vám mohou pomoci v rozhodování. 

Od nevidim do nevidim? Kdepak. Jako běžný smrtelník pracují většinou mezi 9 a 17 hodinou. Ovšem nebudu se zlobit, když mi zavoláte třeba o víkendu nebo večer. 

Pracuji hlavně ze své kanceláře doma. Jedním z důvodu, proč jsem opustila zaměstnání, byly hodiny strávené na silnici a k tomu už se nechci vracet. Ovšem to neznamená, že za vámi nebudu pravidelně, například 1 za 14 dní dojíždět, abych co nejlépe navnímala vaší firemní kulturu a vnitřní procesy.

Ano, dopředu si domluvíme měsíční časovou dotaci, kterou vám věnuji a kterou dodržím.

Nejsem SEO specialista a tak vám mohu pomoci jen s obsahem webových stránek, který má významný podíl na optimalizaci pro vyhledávače.

Samozřejmě! Máte podnikatelské sny? Tak mějte i plán jak jich efektivně dosáhnout. Na ceně se domluvíme úměrně k vašim možnost a náročnosti.

Proto abych mohla dobře komunikovat s vaším publikem, je i vás, potřebuji dostatečně poznat a tedy mít v ruce strategii, jak dosáhnout požadovaných výsledků. Pokud strategii máte a pracujete s ní, mohu zastat práci jen správce komunikace na sociálních sítí. 

Mým cílem je pomáhat podnikatelům, kteří se chtějí posouvat a proto se s vámi ráda domluvím na individuálním plnění za mé služby, které může být i ve formě doporučení nového zákazníka.

Nejsem sice grafik, ale obstojně pracuji s Canvou, kde dokáži vytvořit od vizitek, přes letáky, bannery až po obsáhle e-booky. S náročnějšími věcmi bych se obrátila na grafiky z mé pracovní bubliny.

Ano, moc ráda si zaobchoduji. Ale i v tomto případě potřebuji podrobný brief. 

Nejsem webmaster ani UX specialista, ale v běžných náležitostech se orientuji dobře a tak pokud se váš byznys neodehrává výhradně na webu, určitě vám pomohu i s tím. Sama jsem si minimálně postavila tento web a web mého projektu Mamikam.cz

Nepatřím mezi samozvané markeťačky, které si prohlédly pár videí na youtube a začaly radit ostatním. Vystudovala jsem přímo marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. V posledních měsících jsem absolvovala kurz copywritingu nebo GA4.