Mějte přehled ve svých kampaních – mediaplán

Vymýšlíte své marketingové aktivity či přímo kampaně dle momentální potřeby? Když máte zrovna čas, klesá poptávka nebo máte pocit že „je čas se připomenout“. Jenže takové nárazové akce se jen výjimečně opírají o strategii. A už vůbec nemáte přehled, co kde běží, kolik to celkově stojí, nebo jestli to vůbec funguje.

Mediaplán je nástroj, který vám tohle všechno pomůže dostat pod kontrolu. Bez zbytečné teorie, rovnou v praxi. V jedné přehledné tabulce si naplánujete kampaně, obsah i rozpočty – a uvidíte váš marketing jako fungující ekosystém.

Mediaplán - plánovač kampaní

výkonný pomocník - plánovač kampaní

Jak si máte zanést veškeré plánované aktivity do přehledné tabulky, přichází s tím i zodpovědnost. Tento mediaplán vás nutí si spočítat kolik dát peněz na jednotlivé komunikační kanály, jakými jsou různé formy placené propagace, s ohledem na vaše cíle. Vidíte pak krásně celkové rozpočty po měsících, tak i celkové za celý rok. Přehledně máte v kalendáři  vyznačeno, kdy běží jednotlivé kampaně a jak na sebe navazují. Víte dopředu, kdy co spouštíme a můžete si tak dle toho včas naplánovat výrobu podkladů. Zpětně i vidíte s jakými očekáváními jste do komunikací šly, jaké přinesly výsledky a ty pak promítnout do budoucích kampaní a jejich rozpočtů.

Co mediaplán obsahuje

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Může vás dále zajímat

Tabulka pro evidenci nákladů a příjmů

Jedním z prvních témat, které otevírám se svými klienty na konzultacích, jsou finance. Právě probírání v jaké kondici vaše podnikání je, odhalí spousty věcí hned na začátku a ušetříme si tím budoucí překvapení v podobě

Přečíst