Nenechte se zmást obecnými tipy jak uspět, které na vás vyskakují každý den na internetu. Kouzlo dobré strategie je v dokonalém poznání vás a vašeho byznysu. Nejlépe prodává ten, který objeví, kdo a proč jeho výrobky nebo služby kupují.
Mít systém a řád je pro mne základ, který mi šetří čas a který ráda předám i na vás. Chci být efektivní a tak využívám několik projektových aplikací pro lepší organizaci mé práce. S plněním termínů u mě na 100% počítejte.
Jen radami skrze marketingovou strategii to u mne nekončí. Moc ráda si to u vás „odpracuji“. Zvládám od úprav webu ve WordPressu, založení základní PPC kampaně, navržení a vytvoření grafiky v programu Canva, přes sepsání článku, po vyhodnocení výkonu Google analytics 4. Rozsah si vždy dopředu domluvíme, dle časové náročnosti, limitům mého technického vybavení a marketingového umu.
Za mnoho let jednání s různými typy klientů, jsem se naučila přizpůsobovat jejich jazyku. Nemusíte se bát, že na vás budu mluvit odbornými termíny z online světa, které pro vás budou nové. Vždy vše lidsky vysvětlím.
Mít plán znamená mít i harmonogram. Nastavíme si rutinu aktivit, které vás dovedou k vysněným cílům. Pravidelně společně budeme vyhodnocovat, jak nám nastavené kroky vychází a zda nepotřebují upravit. Nebojte nenechám vás v tom samotné.
Mít externího marketéra přináší mnoho, nejen finančních výhod. Nemusíte za mě vést administrativní agendu, platit povinné odvody, vytvářet mi pracovní místo se stolem a technikou, která nestojí málo. A v neposlední řadě, mě můžete kdykoliv „vyhodit“ 🙂
V čem se cítím opravdu silná, jsou prodejní dovednosti. Obchodničina byla mým denním chlebem a díky záštitě korporátní firmy jsem načerpala, nejen při trénincích, potřebné know how.
U mě se nemusíte bát, že prokecám pracovní dobu v kuchyňce s kolegy, nebo proserfuju na eshopech s oblečením. Poctivě si trackuji pracovní čas v aplikaci Clockify. Po skončení každého měsíce ode mne dostanete přehled konkrétních aktivit pro vás, na kterých jsem pracovala. A hlavně vidíte výsledky za které mě platíte.
Školu jsme končila před více než 10 lety a za tu dobu se marketing hodně posunul a to díky online prostředí a rozdílenému chování v něm. Nenechávám si ujet vlak a stále se vzdělávám. Ať na mých oblíbených kurzech Holek z marketingu, či u osvědčených mentorů. Na sebevzdělávání mám vyhrazený čas v každém týdnu.
Marketing není jen o prodeji produktů, ale o budování vztahů. Je to o vytváření důvěry a věrnosti zákazníků, aby se stali vašimi nejvěrnějšími zastánci.
-- Jay Baer
Přemýšlíte, zda jsem pro vás vhodná markeťačka? Tyto odpovědi vám mohou pomoci v rozhodování.
Od nevidim do nevidim? Kdepak. Jako běžný smrtelník pracují většinou mezi 9 a 17 hodinou. Ovšem nebudu se zlobit, když mi zavoláte třeba o víkendu nebo večer.
Pracuji hlavně ze své kanceláře doma. Jedním z důvodu, proč jsem opustila zaměstnání, byly hodiny strávené na silnici a k tomu už se nechci vracet. Ovšem to neznamená, že za vámi nebudu pravidelně, například 1 za 14 dní dojíždět, abych co nejlépe navnímala vaší firemní kulturu a vnitřní procesy.
Ano, dopředu si domluvíme měsíční časovou dotaci, kterou vám věnuji a kterou dodržím.
Nejsem SEO specialista a tak vám mohu pomoci jen s obsahem webových stránek, který má významný podíl na optimalizaci pro vyhledávače.
Samozřejmě! Máte podnikatelské sny? Tak mějte i plán jak jich efektivně dosáhnout. Na ceně se domluvíme úměrně k vašim možnost a náročnosti.
Proto abych mohla dobře komunikovat s vaším publikem, je i vás, potřebuji dostatečně poznat a tedy mít v ruce strategii, jak dosáhnout požadovaných výsledků. Pokud strategii máte a pracujete s ní, mohu zastat práci jen správce komunikace na sociálních sítí.
Mým cílem je pomáhat podnikatelům, kteří se chtějí posouvat a proto se s vámi ráda domluvím na individuálním plnění za mé služby, které může být i ve formě doporučení nového zákazníka.
Nejsem sice grafik, ale obstojně pracuji s Canvou, kde dokáži vytvořit od vizitek, přes letáky, bannery až po obsáhle e-booky. S náročnějšími věcmi bych se obrátila na grafiky z mé pracovní bubliny.
Ano, moc ráda si zaobchoduji. Ale i v tomto případě potřebuji podrobný brief.
Nejsem webmaster ani UX specialista, ale v běžných náležitostech se orientuji dobře a tak pokud se váš byznys neodehrává výhradně na webu, určitě vám pomohu i s tím. Sama jsem si minimálně postavila tento web a web mého projektu Mamikam.cz
Nepatřím mezi samozvané markeťačky, které si prohlédly pár videí na youtube a začaly radit ostatním. Vystudovala jsem přímo marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. V posledních měsících jsem absolvovala kurz copywritingu nebo GA4.