První krok, ten nejtěžší je na vás, se rozhodnout a zavolat mi nebo napsat. Nemáte co ztratit – úvodní 30 min konzultaci máte ZDARMA.
V úvodu si dáme cca půl hodinkový telefonát, kdy si řekneme své představy a zjistíme, zda si můžeme být vzájemně prospěšní a zda si sedneme i lidsky. Termín pro úvodní konzultaci zdarma si rovnou vyberte po prokliku v kalendáři.
Pro přípravu strategie od vás potřebuji hooodně dat. Proto ode mne dostanete písemné zadání přípravy, členěné do segmentů - trh, cílová skupina, finance, marketing a cíl. Postupně tyto data budeme spolu procházet a analyzovat při pravidelných 2 hod video konzultacích.
V této fázi spolupráce se ukáže pravá síla mého know-how. Společně probereme všechny možnosti a najdeme ty nejlepší způsoby, jak oslovit vaše cílové publikum. Můj cíl je, abyste vyšli s jasnou a efektivní strategií, která vás přivede k úspěchu. Těšte se na nové nápady a praktická řešení.
Plán máme! Tedy víme co, komu, jak a kde budeme komunikovat. Na řadu přichází exekutiva. Balík aktivit, pro které si většinou markeťáka hledáte. Někoho, kdo upraví obsah na webu, nastaví reklamy, připraví grafiku, dává příspěvky na sociální sítě a mnoho dalšího. Ráda bych pro vás všechny tyto aktivity zastala, ale bohužel nejsem superžena a proto úzce spolupracuji s dalšími odborníky, jako je webař, PPC specialista, copywriter apod., kteří jsou připraveni zastat pro vás odbornou práci.
Uvědomujete si, jak by vám pomohlo, kdyby se ve vašem podnikání objevil marketingový specialista? Jasně, chtít si najmout takového experta alespoň na poloviční úvazek je snem mnoha malých firem, ale možná to zatím přesahuje vaše finanční možnosti.
To dobře chápu, protože jsem také podnikatelka. Z vlastní zkušenosti s mými klienty jsem proto sestavila dva základní balíčky služeb, které jsou přizpůsobené právě pro potřeby podnikatelů jako jste vy – Strategický rozjezd a Markeťačku pro podnikatele. Oba navržené tak, aby vám pomohly růst.
Jsem skvělá na čtení mezi řádky čísel. Nenechávám se unášet domněnkami nebo svými pocity, ale rozhoduji se na základě pevných faktů. Pomáhám odhalit důležité informace ze všech těch tabulek a grafů, aby bylo jasné, co zákazníci opravdu chtějí. Mým každodenním parťákem je Google Analytics 4 a nebojím se jej využít ve váš prospěch;o)
Praxe mi ukázala, že každý podnikatel nedostal do vínku přirozený obchodní talent a že se při vyjednávání necítí vždyve své kůži. Máte štěstí, že spoluprací se mnou získáte i silného parťáka na obchodní schůzky, kterých mám za sebou snad 1000. Umím rozpoznat, co potřebujete, a v pravý čas zajistit pro vás ty nejlepší podmínky, například při nákupu reklamy.
Marketing je živý ekosystém a není nikde psáno, jak přesně postupovat při práci na své strategii. Na základě zkušeností s klienty, jsem si vytvořila pevný systém, kdy společně procházíme jednotlivé etapy, které na sebe logicky navazují a které nám postupně odkrývají body strategie. Po každé konzultaci se klienti cítí jistěji a lépe informováni. Zažívají takzvané "aha momenty", kdy si uvědomují, proč jsme dané téma řešili, a odcházejí s jasnou představou o tom, co bude následovat a jakým směrem se ubíráme.
Nebojím se nových technologií, ba naopak - ty mi dělají práci snazší, a tím i pro vás levnější a účinnější. Když nemám po ruce člověka, využívám aplikace a automatizace, které mi umožňují rychle a efektivně zvládnout každý úkol. A co je ještě lepší - tyto znalosti ráda sdílím i s vámi, abychom mohli společně dosáhnout skvělých výsledků.
Stále jste nenašli odpověď na svou otázku? Není nic lehčího, než si zarezervovat termín úvodní konzultace zdarma a zeptat se mě přímo.
Každá má spolupráce je unikátní dle potřeb klienta. Vždy se bavíme jen o vašem byznysem a hledáme příležitosti pro VÁS. A věřte, že i když dva podnikají ve stejném oboru, nikdy nemají stejnou strategii. Jak si sedneme i po lidské stránce poznáte na úvodní konzultaci, která je zdarma a na které již přicházejí první AHA momenty.
Příprava strategie je proces silně závislí na vaší pracovní aktivitě. Pokud klient opravdu plní akční kroky dle mého harmonogramu, zvládneme tím projít během 3 měsíců.
Mám více než 15 zkušeností v marketingu a to hlavně z online světa, podpořených teorií ze studia na VŠFS oboru Marketingová komunikace. Mými klienty v Seznam.cz byli např. velikání Invia, CZC.cz, Vivantis nebo IKEA. Díky praxi s podnikateli jsem si vytvořila jedinečný systém pro sestavování strategií. Mám dar lidi motivovat a posouvat.
Osvědčilo se mi plánovat video konzultace na dopolední časy, kdy jsme obě strany více bdělé a více nám to pálí. Optimální frekvence je každých 14 dní po 2 hodinách.
Ano, jedním z prvních kroků spolupráce je tzv. „úklid“ online prostředí, kdy vám zkontroluji jaké online nástroje využíváte, včetně měření v GA4. O čem je „úklid“ online prostředí si přečtěte zde.
První změny můžete vnímat již při zpracovávání přípravy, která je hodně o datech, a ty vám hned začnou ukazovat například, že cenotvorba nestojí na pevných zákadech, protože si nevedete přehled nákladů, nebo že se zaměřujete na špatnou skupinu zákazníků. Míra progresu záleží i na fázi podnikaní ve které se aktuálně nacházíte.